dinsdag 4 december 2018

Kaarten Crea Club 6 december 2018

Het is een drukke week geweest met bewerkelijke kaarten om voor te bereiden. 

Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik met Henny Weerwag in Flevomeer Bibliotheek  gestaan met een standje kerstkaarten. Jammer genoeg was het erg stil en hebben we niet zoveel kaarten kunnen verkopen.

Ik zal daarom deze week het restant van de kerstkaarten meenemen en wellicht zit er nog wat voor U tussen en kan de stand van mijn actie nog wat worden opgehoogd. 
Zie voor verdere informatie de actie op: acties.kwf.nl/kaartenvoorkwf
Donaties zijn van harte welkom.

Dier 74: 3D

Felicitatie 123A: 3D met borduurwerk

Felicitatie 152: 3D Poes en hond op oplegkaart 

Dieren 156: 3D met vlechtwerk

Diversen 181: 3D met ponswerk

Diversen 182A: 3D met emboswerk

Diversen 183: 3D met borduurwerk

Iris 280 met twee kopjes koffie

Iris 280A: met 1 kopje koffie

Bloemenkaart 392 Figuurkaart met emboswerk

Bloemen 392A: Figuurkaart met emboswerk

Condoleance 104: Geborduurde kaart zwart
 
Condoleance 104A: Geborduurde kaart purper

Dat is het weer voor deze week. Op de tafel liggen nog een groot aantal kaarten. 

Zorg ervoor dat U voldoende kaarten als reserve inslaat voor het geval het  voor de periode na mijn operatie eind Januari niet meteen lukt om nieuwe kaarten voor U te maken.  

Bovendien moet mijn man 7 weken lang 5x per week worden bestraald en ook dat zal een hoop van mijn tijd opslokken.

Groetjes en tot donderdag.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten